Diensten
Wil je betere resultaten door je te verdiepen in hoe de klant of de medewerker de interactie beleeft?
Dat kan.
Onze diensten zijn geen papieren exercities die een dik rapport opleveren, maar levendige sessies die tot concrete aanpassingen leiden. Die altijd 100% aansluiten bij wat er in jouw dagelijkse werkpraktijk relevant is. En morgen zal zijn.
Dat kan.
Onze diensten zijn geen papieren exercities die een dik rapport opleveren, maar levendige sessies die tot concrete aanpassingen leiden. Die altijd 100% aansluiten bij wat er in jouw dagelijkse werkpraktijk relevant is. En morgen zal zijn.
TrainingDe methodieken voor Customer Experience en Employee Engagement zijn gebaseerd op jarenlange ervaring bij uiteenlopende organisaties. Na afloop van de training kun je de methodieken toepassen in je eigen organisatie.
|
AdviesSamen krijgen we in zeer korte tijd een concreet resultaat. Op welke momenten excelleert jouw organisatie in het contact met de klant of de omgang met medewerkers? En waar liggen kansen voor betere prestaties?
|
FaciliterenEen betrokken en deskundige facilitator geeft energie en maakt van elke bijeenkomst een succes.
Klantarena Teambijeenkomst Innovatiedag |